Виставка World Food Moscow 2010, на чотири дні, що зібрала під одним дахом найбільших виробників і постачальників продуктів харчування із усього світла, завершилася 17 вересня в Експоцентрі. Ми, побувавши на цьому, безумовно, важливому заході, подивилися на, що відбувалося в павільйонах і підвели свої підсумки.
Те, що компанії зібралися із усього світла – аж ніяк не перебільшення: цього разу в World Foodприйняли участі підприємства з 57країн миру, що розмістилися на площі в 41 200 кв.м. Таким чином, за словами Олександра Шталенкова, генерального директора ITE, компанії-організатора виставки, число учасників збільшилося на 14%, а займана експозиціями площа - на 16%.
Як і в попередні роки, на виставці були присутні національні блоки представників харчової промисловості. Уже традиційно сильними національними експозиціями порадували Італія і Китай. Уперше об'єднані павільйони своїх країн на World Food представили Іран, Данія, Швеція, В'єтнам, Канада і Європейський союз. Але, мабуть, самим яскравим на наш погляд був груповий виступ підприємств королівства Таїланд: їх яскраві плакати, лайтбоксы в національному стилі й великий вибір делікатесів на стендах зробили свою справу – відвідувачів у підприємств «тайського блоку» було чимало. Відмінний розв'язок привнесли в оформлення й обладнання виставки і європейці: представники харчовиків Євросоюзу улаштували на об'єднаному стенді справжній магазин з барной стійкою, за якою кожний міг спробувати напої й продукти від провідних виробників країн, що входять в Союз.
Природно, російські виробники теж не вдарили в бруд особою. Серед експонентів World Food Moscow 2010 відзначилися такі великі вітчизняні компанії, як Агро Инвест, Балтком Юни, Главпродукт, Дмитровский молочний завод, Орский м'ясокомбінат, Русявий Фуд Менеджмент, Агро-Альянс, Мартін, Натурфудз, Увелка, Талекс Холдингс, Російська рибна компанія, Азерсун Холдинг, Белкондитер, Калинов Міст ТД, Дилма, Морегранд, Кондитерська фабрика імені Н.К. Крупской, Полтавські Консерви, Глобус, Невська Уводити, увести до ладу., Балтфрут, і багато інші.
Виставка включила в себе дев'ять розділів: «Риба й морепродукты», «М'ясо й птах, заморожені продукти», «Молочна продукція», «Масложирова продукція й соуси», «Бакалія», «Фрукти й городин», «Кондитерські й хлібобулочні вироби», «Чай і кава», «Напої». Мабуть, найвидатнішим цього року був кондитерський павільйон – представники виробників солодкої продукції не пошкодували часу й грошей на креативне оформлення своїх стендів, та й новинок серед привезених на виставку товарів вистачало.
А от кількість підприємств пакувальної галузі, що брав участь в World Food, у порівнянні з минулим роком явно скоротилося. Кілька компаній, що роблять картонне впакування, виступили з невеликими стендами своєї продукції – і, мабуть, на цьому розповідь про пакувальників серед харчової виставки можна закінчувати. Тільки компанія «Російська Трапеза» не тільки зайняла видний стенд, але й привезла на World Food своє встаткування – за що й була нагороджена увагою відвідувачів. Причиною настільки малої уваги пакувальних компаній до виставки стала, за словами представників галузі, досить малий відгук клієнтів, який можна одержати на World Food. А от на прийдешньому в жовтні «Агропродмаше» пакувальники збираються виступити вже могутнішим фронтом.
Незважаючи на яскравість стендів, велика кількість учасників і насичену ділову програму, відвідувачів на World Food 2010було негусто: багато відзначали, що на минулій у лютому виставці «Продэкспо» народу було більше, та й спілкування йшло оживленнее. Що стало тому причиною: чи те тривалі відпустки, чи та печеня літо, що сильно порвало агропродовольственный сектор, чи те стікання обставин – ми не знаємо. Проте, переговори на стендах велися й угоди укладалися – а виходить, «мир харчування» не думає здавати позицій.
Автор: Катерина Атрошкина
Те, що компанії зібралися із усього світла – аж ніяк не перебільшення: цього разу в World Foodприйняли участі підприємства з 57країн миру, що розмістилися на площі в 41 200 кв.м. Таким чином, за словами Олександра Шталенкова, генерального директора ITE, компанії-організатора виставки, число учасників збільшилося на 14%, а займана експозиціями площа - на 16%.
Як і в попередні роки, на виставці були присутні національні блоки представників харчової промисловості. Уже традиційно сильними національними експозиціями порадували Італія і Китай. Уперше об'єднані павільйони своїх країн на World Food представили Іран, Данія, Швеція, В'єтнам, Канада і Європейський союз. Але, мабуть, самим яскравим на наш погляд був груповий виступ підприємств королівства Таїланд: їх яскраві плакати, лайтбоксы в національному стилі й великий вибір делікатесів на стендах зробили свою справу – відвідувачів у підприємств «тайського блоку» було чимало. Відмінний розв'язок привнесли в оформлення й обладнання виставки і європейці: представники харчовиків Євросоюзу улаштували на об'єднаному стенді справжній магазин з барной стійкою, за якою кожний міг спробувати напої й продукти від провідних виробників країн, що входять в Союз.
Природно, російські виробники теж не вдарили в бруд особою. Серед експонентів World Food Moscow 2010 відзначилися такі великі вітчизняні компанії, як Агро Инвест, Балтком Юни, Главпродукт, Дмитровский молочний завод, Орский м'ясокомбінат, Русявий Фуд Менеджмент, Агро-Альянс, Мартін, Натурфудз, Увелка, Талекс Холдингс, Російська рибна компанія, Азерсун Холдинг, Белкондитер, Калинов Міст ТД, Дилма, Морегранд, Кондитерська фабрика імені Н.К. Крупской, Полтавські Консерви, Глобус, Невська Уводити, увести до ладу., Балтфрут, і багато інші.
Виставка включила в себе дев'ять розділів: «Риба й морепродукты», «М'ясо й птах, заморожені продукти», «Молочна продукція», «Масложирова продукція й соуси», «Бакалія», «Фрукти й городин», «Кондитерські й хлібобулочні вироби», «Чай і кава», «Напої». Мабуть, найвидатнішим цього року був кондитерський павільйон – представники виробників солодкої продукції не пошкодували часу й грошей на креативне оформлення своїх стендів, та й новинок серед привезених на виставку товарів вистачало.
А от кількість підприємств пакувальної галузі, що брав участь в World Food, у порівнянні з минулим роком явно скоротилося. Кілька компаній, що роблять картонне впакування, виступили з невеликими стендами своєї продукції – і, мабуть, на цьому розповідь про пакувальників серед харчової виставки можна закінчувати. Тільки компанія «Російська Трапеза» не тільки зайняла видний стенд, але й привезла на World Food своє встаткування – за що й була нагороджена увагою відвідувачів. Причиною настільки малої уваги пакувальних компаній до виставки стала, за словами представників галузі, досить малий відгук клієнтів, який можна одержати на World Food. А от на прийдешньому в жовтні «Агропродмаше» пакувальники збираються виступити вже могутнішим фронтом.
Незважаючи на яскравість стендів, велика кількість учасників і насичену ділову програму, відвідувачів на World Food 2010було негусто: багато відзначали, що на минулій у лютому виставці «Продэкспо» народу було більше, та й спілкування йшло оживленнее. Що стало тому причиною: чи те тривалі відпустки, чи та печеня літо, що сильно порвало агропродовольственный сектор, чи те стікання обставин – ми не знаємо. Проте, переговори на стендах велися й угоди укладалися – а виходить, «мир харчування» не думає здавати позицій.
Автор: Катерина Атрошкина
0 комент.:
Дописати коментар