Базуючись на даних платформи Scif (Shopper Centric Information Flow), яка заснована на панелі повсякденного домашнього споживання домогосподарств у містах Росії з населенням 500 000 людей і більш, російський холдинг Ромир проаналізував ринок засобів по догляду за шкірою.
Був проаналізував ринок засобів по догляду за шкірою по двом сегментам: засобу по догляду за шкірою особи ( до нього ставляться як засоби по відходу, так і по очищенню й глибокого очищення шкіри особи й око) і засобу по догляду за тілом (руками, ногами й властиво тілом).
Розглянемо сегмент засобів по догляду за шкірою особи. В 2009 році частка домогосподарств великих міст Росії, які хоча б раз за цей період купили засоби даного сегмента склала 74%. При цьому, максимальна частка домогосподарств, що купили продукцію по догляду за шкірою особи довелася на грудень 2009 – їх майже 21%. Також більша частка домогосподарств купує засобу по догляду за шкірою особи в березні - 19% торік, і 20% цього року. Березнева активність ринку, швидше за все, пов'язана зі святом 8 березня й покупками подарунків. Свої корективи в купівельну активність на цьому ринку внесла й жару 2010 року. Частка домогосподарств, що робили покупки засобів по догляду за шкірою особи (сонцезахисні засоби не входять у даний сегмент) улітку цього року виявилася нижче, чим у минулому: у липні й серпні 2009 року – близько 17% і 15% відповідно, а в липні й серпні 2010 – тільки 13% і ледве більш 14%.
Частка купленого обсягу (у штуках) сегмента засобів по догляду за шкірою особи в 2009 році ледве більше частки покупок засобів по очищення шкіри особи (лосьоны, тоніки, пінки для вмивання та ін.), а от покупки засобів для глибокого очищення шкіри особи (маски та ін.) займають значно меншу, чому перші дві групи засобів.
Примітний той факт, що на ринку засобів по догляду за шкірою особи тільки близько 1% припадає на засоби, призначені спеціально для чоловічої шкіри. Так, в 2009 році від усього купленого обсягу продукції даного сегмента (у штуках) 99,2% довелося на продукцію, призначену для жіночої шкіри й 0,8% на продукцію, призначену для чоловічої шкіри.
Розділивши всі марки ринку засобів по відходу засобів по догляду за шкірою особи по сегментах продажів, побачимо, що основна частка припадає на марки класу масового використання (массмаркет).
Ринок засобів по догляду за тілом складається з наступних сегментів: засобу по догляду за шкірою рук, засобу по догляду за шкірою ніг, засобу по відходу властиво за тілом і засобу спеціального призначення. Найбільші продажі припадають на сегмент засобів по догляду за шкірою рук.
В 2009 році 63% домогосподарств великих міст Росії хоча б раз купили продукцію ринку засобів по догляду за тілом. Найбільша частка домогосподарств, що купили продукцію цього ринку, довелася на холодний час - у четвертому кварталу 2009 року вона склала майже 33%, у той час як у третьому кварталі таких домогосподарств було 24%.
Розділивши всі марки ринку засобів по догляду за тілом по сегментах продажів, побачимо, що основна частка припадає на марки класу масового використання (массмаркет). Улітку цього року трохи знизили свою популярність марки, що здобуваються по каталогах (методом прямих продажів).
Думка експерта:
У дослідженні знайшов своє відбиття той факт, що в продажі білої косметики є 2 чітко виражених піка – це Новий рік і 8 березня. Саме у зв'язку із цим багато компаній прагнуть увести нову продукцію або зробити ребрендинг восени – напередодні підвищеного попиту.
У той же час викликає сумніву методологія дослідження, а саме поділ косметики по класах на масс-маркет, прямі продажі й люксовую косметику й аптечні марки. Для того, щоб висновки в дослідженні можна було ефективно застосовувати, варто було б розділити окремо цінові сегменти (масс-маркет, миддл-маркет і люкс) і місця продажу косметики (супермакети, аптеки, прямі продажі і т.д.).
Самим непередбаченим для мене виявився наступний факт – згідно з дослідженням, більше чверті домогосподарств взагалі не купувало косметику по відходу в 2009 році. І це у великих містах. У менш великих населених пунктах ця кількість, імовірно, набагато більше.
Був проаналізував ринок засобів по догляду за шкірою по двом сегментам: засобу по догляду за шкірою особи ( до нього ставляться як засоби по відходу, так і по очищенню й глибокого очищення шкіри особи й око) і засобу по догляду за тілом (руками, ногами й властиво тілом).
Розглянемо сегмент засобів по догляду за шкірою особи. В 2009 році частка домогосподарств великих міст Росії, які хоча б раз за цей період купили засоби даного сегмента склала 74%. При цьому, максимальна частка домогосподарств, що купили продукцію по догляду за шкірою особи довелася на грудень 2009 – їх майже 21%. Також більша частка домогосподарств купує засобу по догляду за шкірою особи в березні - 19% торік, і 20% цього року. Березнева активність ринку, швидше за все, пов'язана зі святом 8 березня й покупками подарунків. Свої корективи в купівельну активність на цьому ринку внесла й жару 2010 року. Частка домогосподарств, що робили покупки засобів по догляду за шкірою особи (сонцезахисні засоби не входять у даний сегмент) улітку цього року виявилася нижче, чим у минулому: у липні й серпні 2009 року – близько 17% і 15% відповідно, а в липні й серпні 2010 – тільки 13% і ледве більш 14%.
Частка купленого обсягу (у штуках) сегмента засобів по догляду за шкірою особи в 2009 році ледве більше частки покупок засобів по очищення шкіри особи (лосьоны, тоніки, пінки для вмивання та ін.), а от покупки засобів для глибокого очищення шкіри особи (маски та ін.) займають значно меншу, чому перші дві групи засобів.
Примітний той факт, що на ринку засобів по догляду за шкірою особи тільки близько 1% припадає на засоби, призначені спеціально для чоловічої шкіри. Так, в 2009 році від усього купленого обсягу продукції даного сегмента (у штуках) 99,2% довелося на продукцію, призначену для жіночої шкіри й 0,8% на продукцію, призначену для чоловічої шкіри.
Розділивши всі марки ринку засобів по відходу засобів по догляду за шкірою особи по сегментах продажів, побачимо, що основна частка припадає на марки класу масового використання (массмаркет).
Ринок засобів по догляду за тілом складається з наступних сегментів: засобу по догляду за шкірою рук, засобу по догляду за шкірою ніг, засобу по відходу властиво за тілом і засобу спеціального призначення. Найбільші продажі припадають на сегмент засобів по догляду за шкірою рук.
В 2009 році 63% домогосподарств великих міст Росії хоча б раз купили продукцію ринку засобів по догляду за тілом. Найбільша частка домогосподарств, що купили продукцію цього ринку, довелася на холодний час - у четвертому кварталу 2009 року вона склала майже 33%, у той час як у третьому кварталі таких домогосподарств було 24%.
Розділивши всі марки ринку засобів по догляду за тілом по сегментах продажів, побачимо, що основна частка припадає на марки класу масового використання (массмаркет). Улітку цього року трохи знизили свою популярність марки, що здобуваються по каталогах (методом прямих продажів).
Думка експерта:
У дослідженні знайшов своє відбиття той факт, що в продажі білої косметики є 2 чітко виражених піка – це Новий рік і 8 березня. Саме у зв'язку із цим багато компаній прагнуть увести нову продукцію або зробити ребрендинг восени – напередодні підвищеного попиту.
У той же час викликає сумніву методологія дослідження, а саме поділ косметики по класах на масс-маркет, прямі продажі й люксовую косметику й аптечні марки. Для того, щоб висновки в дослідженні можна було ефективно застосовувати, варто було б розділити окремо цінові сегменти (масс-маркет, миддл-маркет і люкс) і місця продажу косметики (супермакети, аптеки, прямі продажі і т.д.).
Самим непередбаченим для мене виявився наступний факт – згідно з дослідженням, більше чверті домогосподарств взагалі не купувало косметику по відходу в 2009 році. І це у великих містах. У менш великих населених пунктах ця кількість, імовірно, набагато більше.
0 комент.:
Дописати коментар