Наприкінці жовтні в центрі Москви, в особняк^-особнякові-прес-особняку «АИФ» за підтримки Міністерства сільського господарства Росії й Минздравсоцразвития Росії й світового лідера в області виробництва вітамінно-мінеральних комплексів і фитонутриентов NUTRILITE, пройшла бізнес-конференція «Екологія харчування».
Ті, що зібралися на ній учені, лікарі, чиновники, вітчизняні й закордонні виробники харчових продуктів обговорювали важливу не тільки для професіоналів, але й для кожної людини окремо тему формування в нашій країні ринку екологічно чистих і безпечних продуктів харчування й технологій. Усі ті, що зібралися фахівці згадували про тому, що екологічно чиста харчова продукція – застава здоров'я нації, тому вирішувати це завдання має бути усім миром. Представники державних органів розповіли про те, що для цього робиться на найвищому рівні. Зокрема, директор департаменту охорони здоров'я й санітарно-епідеміологічного благополуччя людину Минздравсоцразвития РФ Марина Шевырева свій виступ присвятила розповіді про те, які порушення в харчуванні були виявлені в наших співгромадян і про те, як сьогодні реалізується Державна програма в області зміцнення здоров'я нації, підтримки здоровішого способу життя й формування правильного харчування.
Заступник директора НДІ харчування Олександр Батурин підкреслив, що необхідно проводити такі програми не тільки у великих містах, але й у регіонах, щоб якнайбільше людей зрозуміли необхідність скоротити кількість жирної їжі у своєму раціоні, а замість збагатити його корисними вітамінами й мінералами.
Особлива увага була приділена ринку, що ще тільки формується в нашій країні, так званих органічних продуктів, при виробництві яких не використовуються хімікати. Про вимоги, пропонованим до таких товарів у країнах Євросоюзу, розповів радник по сільськім господарстві Представництва ЄС у Росії, Альберто Вольпато. Також своїм досвідом по організації био-органічного землеробства з тими, що зібралися поділився Штефан Хипп, глава сімейного бізнесу по виробництві добре відомого маленьким росіянам і їх батькам дитячого харчування під торговельної маркою «Hipp».
Як відзначив директор по корпоративних відносинах компанії «Амвэй» Олексій Петренко: «Розвиток культури уважного ставлення населення до питань здоровішого способу життя й оптимального харчування є однієї із ключових соціальних завдань лідируючих виробників продуктів для підтримки оптимального харчування. Маючи більш ніж 75 літній досвід наукових розробок в області оптимального здоров'я й в області виробництва вітамінно-мінеральних комплексів і біологічно активних добавок до їжі компанія готова ділитися своїми знаннями й інноваціями».
Доктор наук, старший науковий співробітник Інституту оптимального здоров'я Nutrilite, (Каліфорнія, США), Юмей Лиин підкреслила, що зараз учені - нутрицевтики працюють над тем, щоб речовини, корисні й необхідні для нормальних обмінних процесів і правильної роботи організму на генному рівні, всмоктувалися і засвоювалися повністю, приносячись максимум користі. «Таблетки з «подвійним покриттям» і капсули допомагають доставити вітаміни, мінерали й антиоксиданти по призначенню. Адже завдяки технологіям, ті або інші складові препаратів не заважають і не пригнічують один одного, а виявляються там, де треба в потрібний час.
На закінчення конференції відбувся круглий стіл, на якім провідні вітчизняні виробники харчових продуктів обговорювали актуальні теми й проблеми, що стосуються ринку здоровішого харчування.
Модератором конференції була Ольга Фризоргер, генеральний директор журналу «Просування продовольства. Prod&Prod».
«Тема екології харчування все частіше стала обговорюватися в суспільних колах. Так само вона піднімається й у нашім журналі, і на сторінках наших колег, - говорить Ольга Фризоргер. - И це не випадково. Останнім часом, у російськім суспільстві росте заклопотаність якістю й безпекою споживаної продукції. Незважаючи на те, що на сьогоднішній день эко-продукти не знаходить масового відгуку серед російських споживачів, перспективи в цього напрямку є. Це показали й результати глобального on-line дослідження, недавно проведеного аналітичною компанією Nielsen, згідно з яким переважна більшість респондентів заявила про свою готовність платити більше за екологічну чистоту продуктів. І наше завдання, разом з колегами по цехові, культивувати екологію харчування, - як спосіб життя, як частина філософії суспільства, залучаючи увагу бізнесу до провідних виробників і постачальникам екологічно чистої харчової продукції».
Джерело: Журнал «Просування продовольства. Prod&Prod»
Ті, що зібралися на ній учені, лікарі, чиновники, вітчизняні й закордонні виробники харчових продуктів обговорювали важливу не тільки для професіоналів, але й для кожної людини окремо тему формування в нашій країні ринку екологічно чистих і безпечних продуктів харчування й технологій. Усі ті, що зібралися фахівці згадували про тому, що екологічно чиста харчова продукція – застава здоров'я нації, тому вирішувати це завдання має бути усім миром. Представники державних органів розповіли про те, що для цього робиться на найвищому рівні. Зокрема, директор департаменту охорони здоров'я й санітарно-епідеміологічного благополуччя людину Минздравсоцразвития РФ Марина Шевырева свій виступ присвятила розповіді про те, які порушення в харчуванні були виявлені в наших співгромадян і про те, як сьогодні реалізується Державна програма в області зміцнення здоров'я нації, підтримки здоровішого способу життя й формування правильного харчування.
Заступник директора НДІ харчування Олександр Батурин підкреслив, що необхідно проводити такі програми не тільки у великих містах, але й у регіонах, щоб якнайбільше людей зрозуміли необхідність скоротити кількість жирної їжі у своєму раціоні, а замість збагатити його корисними вітамінами й мінералами.
Особлива увага була приділена ринку, що ще тільки формується в нашій країні, так званих органічних продуктів, при виробництві яких не використовуються хімікати. Про вимоги, пропонованим до таких товарів у країнах Євросоюзу, розповів радник по сільськім господарстві Представництва ЄС у Росії, Альберто Вольпато. Також своїм досвідом по організації био-органічного землеробства з тими, що зібралися поділився Штефан Хипп, глава сімейного бізнесу по виробництві добре відомого маленьким росіянам і їх батькам дитячого харчування під торговельної маркою «Hipp».
Як відзначив директор по корпоративних відносинах компанії «Амвэй» Олексій Петренко: «Розвиток культури уважного ставлення населення до питань здоровішого способу життя й оптимального харчування є однієї із ключових соціальних завдань лідируючих виробників продуктів для підтримки оптимального харчування. Маючи більш ніж 75 літній досвід наукових розробок в області оптимального здоров'я й в області виробництва вітамінно-мінеральних комплексів і біологічно активних добавок до їжі компанія готова ділитися своїми знаннями й інноваціями».
Доктор наук, старший науковий співробітник Інституту оптимального здоров'я Nutrilite, (Каліфорнія, США), Юмей Лиин підкреслила, що зараз учені - нутрицевтики працюють над тем, щоб речовини, корисні й необхідні для нормальних обмінних процесів і правильної роботи організму на генному рівні, всмоктувалися і засвоювалися повністю, приносячись максимум користі. «Таблетки з «подвійним покриттям» і капсули допомагають доставити вітаміни, мінерали й антиоксиданти по призначенню. Адже завдяки технологіям, ті або інші складові препаратів не заважають і не пригнічують один одного, а виявляються там, де треба в потрібний час.
На закінчення конференції відбувся круглий стіл, на якім провідні вітчизняні виробники харчових продуктів обговорювали актуальні теми й проблеми, що стосуються ринку здоровішого харчування.
Модератором конференції була Ольга Фризоргер, генеральний директор журналу «Просування продовольства. Prod&Prod».
«Тема екології харчування все частіше стала обговорюватися в суспільних колах. Так само вона піднімається й у нашім журналі, і на сторінках наших колег, - говорить Ольга Фризоргер. - И це не випадково. Останнім часом, у російськім суспільстві росте заклопотаність якістю й безпекою споживаної продукції. Незважаючи на те, що на сьогоднішній день эко-продукти не знаходить масового відгуку серед російських споживачів, перспективи в цього напрямку є. Це показали й результати глобального on-line дослідження, недавно проведеного аналітичною компанією Nielsen, згідно з яким переважна більшість респондентів заявила про свою готовність платити більше за екологічну чистоту продуктів. І наше завдання, разом з колегами по цехові, культивувати екологію харчування, - як спосіб життя, як частина філософії суспільства, залучаючи увагу бізнесу до провідних виробників і постачальникам екологічно чистої харчової продукції».
Джерело: Журнал «Просування продовольства. Prod&Prod»
0 комент.:
Дописати коментар