Берлін і Нью^-Делі, Москва й Нью-Йорк, Париж і Стамбул… Апельсиновий напій, одним своїм видом підвищувальний настрій, знають люди в усьому світі. Його яскравий смак, який має сімдесят різних варіацій, обожнюють мільйони дітей і дорослих. Для когось він – відмінний спосіб утамувати спрагу. Хтось цінує його за унікальний смак. А хтось – за те, що цей напій… нагадує йому про дитинство. Адже, незважаючи на те що він виглядає дуже молодо, у нього досить солідний вік.
Цього року одному із самих популярних безалкогольних напоїв на планеті виконується 70 років! А в Росії Fanta стала яскравим символом волі й радості, яка захлиснула Радянський Союз під час Олімпіади’80.
До свого ювілею Fanta поміняла не тільки імідж, але й склад – цього року, щоб стати ще смачніше, нова Fanta побрала в природи багато натуральних інгредієнтів: очищену газовану воду, апельсиновий сік і натуральні ароматизатори.
Народження легенди
Історія Fanta – це приклад того, як людська фантазія може змінити мир. Знаменитий газований напій з'явився на світло в 1940 році в Німеччині на заводі Coca-Cola, у розпал Другої світової війни. Через ембарго, накладений антигітлерівською коаліцією, була припинена поставка в Німеччину інгредієнтів, необхідних для виробництва Coca-Cola. Потрібно було повністю звертати виробництво або… винаходити щось нове!
Макс Кайт, який відповідав за роботу підрозділу Coca-Cola у Німеччині, прийняв розв'язок створити напій на основі інгредієнтів, які були доступні в країні в той непростий час. Основними компонентами нового напою став яблучний макухи молочна сироватка.
Формулу, яка лягла в основу напою, виробники в жарт називали« фантастичною»: адже вона з'явилася на світло завдяки людській фантазії й допомогла врятувати від руйнування місцевий бізнес. Саме так народилася знаменита назва – Fanta (скорочено від «fantastic»).
Війна закінчилася, а Fanta – залишилася, перетворившись в один із самих улюблених напоїв. Усе знали: там, де продається Coca-Cola, є й Fanta! Однак у ті часи Fanta мала зовсім не той смак, який ми всі так добре знаємо.
Апельсинова Fanta була винайдена в Італії, щоб потім прославитися на увесь світ: спочатку скоривши Європу, потім – Австралію й Америку, а потім – Росію й Азію. Сьогодні Fanta продається більш ніж в 200 країнах миру, а особливо сильно її люблять у Німеччині, Мексиці, Бразилії й Таїланді. Завжди яскрава й підбадьорлива, Fanta міняється залежно від смаків населення: у деяких країнах вона більш солодка, у деяких – має більш яскраво виражений фруктовий аромат.
Філософія радості
Споконвічно Fanta замислювалася як напій, який зробить життя людей яскравіше. Вона й сьогодні залишається вірної цієї концепції. Fanta персоніфікує собою оптимізм, веселощі, бадьорість, активний образ життя.
Постійно вдосконалюючи смак, беручи на озброєння останні наукові розробки й чуйно прислухаючись до бажань своїх споживачів, виробники Fanta от уже 70 років розфарбовують наше життя в самі соковиті фарби. Напевно винахідники напою, думаючи в 1940 році над тем, як урятувати завод від руйнування, і припустити не могли, що вже через кілька років Fanta перетвориться в один з головних експортних продуктів! Насправді, секрет феноменального успіху Fanta у полягає в тому, що вона народилася на світло завдяки іскрометній людській фантазії. Натхнення, що відвідало творців напою, назавжди визначило його долю – нести радість людям.
Зміни на краще
Незважаючи на солідний вік, Fanta була й залишається одним з головних трендсеттеров у світі безалкогольних напоїв. Мир міняється, і Fanta – разом з ним:
В 1955 році було вирішено змінити дизайн пляшки Fanta, додавши їй новий привабливий вигляд, що запам'ятовується й. Дизайнер Реймонд Лови запропонував близько 30 варіантів упакування. Вибір припав на оригінальну «окільцьовану» пляшку, її рифлена поверхня створювала враження, що напій тільки що дістали з холодильника!
В 2004 році Fanta знову перемінила імідж. З безлічі запропонованих варіантів була обрана незвичайна ідея лондонського дизайнера Заки Элия: верхня частина пляшки дуже нагадувала апельсин! Цей дизайн залишається в Fanta дотепер, підкреслюючи її веселий і безтурботний імідж.
В 2009 році стала ще більш смачної за рахунок натуральних інгредієнтів – апельсинового соку й очищеної газованої води. Але її традиційний, улюблений мільйонами людей, іскрометн смак, що хвилює, залишився колишнім!
Прорив залізної завіси: Fanta приходить у Росію
Fanta стала одним з деяких іноземних напоїв, чудесним образом, що прорвалися в СРСР крізь залізну завісу. Coca-Cola, а разом з нею й Fanta, уперше з'явилися в нашій країні в 1979 році в ході підготовки Олімпійських ігор у Москві, ставши офіційними напоями Сьомої Спартакіади народів СРСР - самого масштабного спортивного змагання Радянського Союзу, що проводився перед Олімпійськими іграми. А потім – і офіційними напоями Олімпіади!
Керівництву компанії Coca-Cola удалося укласти контракт із радянським урядом ще до того, як США стали призивати увесь світ бойкотувати московську олімпіаду 1980 року. Продукцію Компанії почали робити на декількох столичних заводах наприкінці 1970-х, і яскравий апельсиновий смак Fanta довідалися тисячі радянських людей.
Під час Олімпіади освіжаючий напій розливався в яскраві одноразові стаканчики з олімпійською символікою. Для більшості радянських споживачів одноразовий посуд був майже екзотикою: адже навіть в автоматах з газуванням красувалася самотня гранована скляна склянка! А спеціальні намети, у яких продавався напій, привозили з Німеччини — у СРСР на той момент таких просто не було. Після закінчення ігор намету були переданий у дарунок радянському уряду.
Сьогодні Fanta - як і раніше один із самих популярних безалкогольних напоїв у нашій країні
А чи знаєте ви, що…
…Fanta і Coca-Cola були самими популярними напоями на московській Олімпіаді 1980 року?
И сьогодні фірмові одноразові стаканчики з олімпійською символікою усе ще можна знайти, але лише в колекціонерів. Раритетні ємності коштують чималих грошей і користуються більшим попитом у цінителів.
… що в апельсинової Fanta – італійське коріння?
Неаполитанцу Эрмелио Матараццо ди Ликоза, директорові Naples Bottling Company, першому спала на думку ідея робити газований апельсиновий напій. Провівши переговори з керівництвом Компанії «Кока-Кола», він добився того, що в 1955 році на його заводі почала випускатися нова Fanta, створена на основі оригінальної формули й італійських апельсинів.
… що сьогодні Fanta пофарбована майже в усі кольори веселки й має десяток різноманітних смаків?
У березні 2003 року в Таїланді відбулася презентація першого блакитного прохолодного напою Fanta Blueberry Splash – зі смаком чорниці. У серпні 2003 року в Румунії була представлена Fanta Latina зі смаком персика й грейпфрута в листопаді 2003 року в Таїланді була запущена Fanta Neo Trio (зелене яблуко, ківі й лайм), а в березні 2004 року з'явилася Fanta Mango Magenta (зі смаком манго).
… що Fanta – один з найдорожчих брендів у світі?
Fanta – один з деяких світових брендів, чия вартість значно перевершує 1 мільярд доларів і постійно росте.
Цього року одному із самих популярних безалкогольних напоїв на планеті виконується 70 років! А в Росії Fanta стала яскравим символом волі й радості, яка захлиснула Радянський Союз під час Олімпіади’80.
До свого ювілею Fanta поміняла не тільки імідж, але й склад – цього року, щоб стати ще смачніше, нова Fanta побрала в природи багато натуральних інгредієнтів: очищену газовану воду, апельсиновий сік і натуральні ароматизатори.
Народження легенди
Історія Fanta – це приклад того, як людська фантазія може змінити мир. Знаменитий газований напій з'явився на світло в 1940 році в Німеччині на заводі Coca-Cola, у розпал Другої світової війни. Через ембарго, накладений антигітлерівською коаліцією, була припинена поставка в Німеччину інгредієнтів, необхідних для виробництва Coca-Cola. Потрібно було повністю звертати виробництво або… винаходити щось нове!
Макс Кайт, який відповідав за роботу підрозділу Coca-Cola у Німеччині, прийняв розв'язок створити напій на основі інгредієнтів, які були доступні в країні в той непростий час. Основними компонентами нового напою став яблучний макухи молочна сироватка.
Формулу, яка лягла в основу напою, виробники в жарт називали« фантастичною»: адже вона з'явилася на світло завдяки людській фантазії й допомогла врятувати від руйнування місцевий бізнес. Саме так народилася знаменита назва – Fanta (скорочено від «fantastic»).
Війна закінчилася, а Fanta – залишилася, перетворившись в один із самих улюблених напоїв. Усе знали: там, де продається Coca-Cola, є й Fanta! Однак у ті часи Fanta мала зовсім не той смак, який ми всі так добре знаємо.
Апельсинова Fanta була винайдена в Італії, щоб потім прославитися на увесь світ: спочатку скоривши Європу, потім – Австралію й Америку, а потім – Росію й Азію. Сьогодні Fanta продається більш ніж в 200 країнах миру, а особливо сильно її люблять у Німеччині, Мексиці, Бразилії й Таїланді. Завжди яскрава й підбадьорлива, Fanta міняється залежно від смаків населення: у деяких країнах вона більш солодка, у деяких – має більш яскраво виражений фруктовий аромат.
Філософія радості
Споконвічно Fanta замислювалася як напій, який зробить життя людей яскравіше. Вона й сьогодні залишається вірної цієї концепції. Fanta персоніфікує собою оптимізм, веселощі, бадьорість, активний образ життя.
Постійно вдосконалюючи смак, беручи на озброєння останні наукові розробки й чуйно прислухаючись до бажань своїх споживачів, виробники Fanta от уже 70 років розфарбовують наше життя в самі соковиті фарби. Напевно винахідники напою, думаючи в 1940 році над тем, як урятувати завод від руйнування, і припустити не могли, що вже через кілька років Fanta перетвориться в один з головних експортних продуктів! Насправді, секрет феноменального успіху Fanta у полягає в тому, що вона народилася на світло завдяки іскрометній людській фантазії. Натхнення, що відвідало творців напою, назавжди визначило його долю – нести радість людям.
Зміни на краще
Незважаючи на солідний вік, Fanta була й залишається одним з головних трендсеттеров у світі безалкогольних напоїв. Мир міняється, і Fanta – разом з ним:
В 1955 році було вирішено змінити дизайн пляшки Fanta, додавши їй новий привабливий вигляд, що запам'ятовується й. Дизайнер Реймонд Лови запропонував близько 30 варіантів упакування. Вибір припав на оригінальну «окільцьовану» пляшку, її рифлена поверхня створювала враження, що напій тільки що дістали з холодильника!
В 2004 році Fanta знову перемінила імідж. З безлічі запропонованих варіантів була обрана незвичайна ідея лондонського дизайнера Заки Элия: верхня частина пляшки дуже нагадувала апельсин! Цей дизайн залишається в Fanta дотепер, підкреслюючи її веселий і безтурботний імідж.
В 2009 році стала ще більш смачної за рахунок натуральних інгредієнтів – апельсинового соку й очищеної газованої води. Але її традиційний, улюблений мільйонами людей, іскрометн смак, що хвилює, залишився колишнім!
Прорив залізної завіси: Fanta приходить у Росію
Fanta стала одним з деяких іноземних напоїв, чудесним образом, що прорвалися в СРСР крізь залізну завісу. Coca-Cola, а разом з нею й Fanta, уперше з'явилися в нашій країні в 1979 році в ході підготовки Олімпійських ігор у Москві, ставши офіційними напоями Сьомої Спартакіади народів СРСР - самого масштабного спортивного змагання Радянського Союзу, що проводився перед Олімпійськими іграми. А потім – і офіційними напоями Олімпіади!
Керівництву компанії Coca-Cola удалося укласти контракт із радянським урядом ще до того, як США стали призивати увесь світ бойкотувати московську олімпіаду 1980 року. Продукцію Компанії почали робити на декількох столичних заводах наприкінці 1970-х, і яскравий апельсиновий смак Fanta довідалися тисячі радянських людей.
Під час Олімпіади освіжаючий напій розливався в яскраві одноразові стаканчики з олімпійською символікою. Для більшості радянських споживачів одноразовий посуд був майже екзотикою: адже навіть в автоматах з газуванням красувалася самотня гранована скляна склянка! А спеціальні намети, у яких продавався напій, привозили з Німеччини — у СРСР на той момент таких просто не було. Після закінчення ігор намету були переданий у дарунок радянському уряду.
Сьогодні Fanta - як і раніше один із самих популярних безалкогольних напоїв у нашій країні
А чи знаєте ви, що…
…Fanta і Coca-Cola були самими популярними напоями на московській Олімпіаді 1980 року?
И сьогодні фірмові одноразові стаканчики з олімпійською символікою усе ще можна знайти, але лише в колекціонерів. Раритетні ємності коштують чималих грошей і користуються більшим попитом у цінителів.
… що в апельсинової Fanta – італійське коріння?
Неаполитанцу Эрмелио Матараццо ди Ликоза, директорові Naples Bottling Company, першому спала на думку ідея робити газований апельсиновий напій. Провівши переговори з керівництвом Компанії «Кока-Кола», він добився того, що в 1955 році на його заводі почала випускатися нова Fanta, створена на основі оригінальної формули й італійських апельсинів.
… що сьогодні Fanta пофарбована майже в усі кольори веселки й має десяток різноманітних смаків?
У березні 2003 року в Таїланді відбулася презентація першого блакитного прохолодного напою Fanta Blueberry Splash – зі смаком чорниці. У серпні 2003 року в Румунії була представлена Fanta Latina зі смаком персика й грейпфрута в листопаді 2003 року в Таїланді була запущена Fanta Neo Trio (зелене яблуко, ківі й лайм), а в березні 2004 року з'явилася Fanta Mango Magenta (зі смаком манго).
… що Fanta – один з найдорожчих брендів у світі?
Fanta – один з деяких світових брендів, чия вартість значно перевершує 1 мільярд доларів і постійно росте.
0 комент.:
Дописати коментар