Обсяг виробництва кришок easy open у Росії в 2009 році склав близько 550 млн. шт. В 2010 році виробництво можливе складе 750 млн.шт.
Протягом 2007-2010 років відбувалося зростання внутрішнього виробництва кришок easy open у грошовім вираженні. Цей ріст був обумовлений не тільки різким збільшенням обсягів внутрішнього виробництва кришок у натуральнім вираженні, але й ростом цін на кришки. В 2008 році зростання виробництва кришок easy open у грошовім вираженні склав 83,7%, в 2009 році – 98%, а в 2010 році приблизно складе 59,1%.
У Росії алюмінієві кришки easy open робить компанія ТОВ «Сант», яке початок виробництво в 2005 році. Устаткування компанії, придбане в компанії ДОЗАКЛ, дозволяє випускати до 290 млн. шт. алюмінієвих комплектів (банку + кришка easy open) вгод.
В 2007 – 2008 роках почали виробництво кришок easy open з жерсті компанії ЗАТ «Метарус», ТОВ «Метупак» і ТОВ «Сибметапак».
Компанія «Сант» є виробником алюмінієвої легковскрываемой кришки із ключем (easy-open). У даний момент компанією випускається кришка easy-open діаметром 99 мм; 72,8 мм; 83,4 мм, а також фігурні №19 і №56 (dingly).
ЗАТ «Метарус» випускає легковскрываемые кришки діаметром 73 мм, 83 мм і 99 мм. ТОВ «Метупак» робить кришки діаметром 73 мм, 83 мм і 99 мм. ТОВ «Сибметапак» робить кришки 72,8 мм.
У цілому структура випуску кришок easy open у Росії виглядає в такий спосіб:
Джерело: Abercade
Самими популярними є кришки діаметром 73 мм, на їхню частку доводиться більш половини зроблених кришок. Близько 40% зроблених у Росії кришок easy open мають діаметр 83,4 мм. Приблизно 6% кришок проводяться з диметром 99 мм.
Імпорт
До 2008 року обсяг імпорту кришок easy open збільшувався, але в 2009 році скоротився на 29,6%. За прогнозами, в 2010 році імпорт поменшається в порівнянні з попереднім роком ще приблизно на 26,6%. Можна зробити висновок, що в 2009 році значний вплив на імпорт кришок easy open виявила економічна криза. Крім того, важливим фактором, що впливають на імпорт кришок є те, що ринок став насичуватися кришками російського виробництва
Падіння імпорту можна зв'язати з відкриттям нових виробництв кришок easy open на території Росії в 2008-2009 роках, а так само із твердими протекціоністськими заходами, прийнятими урядом Російської Федерації
Основними країнами, що імпортують кришки easy open у Російську Федерацію, є Китай і Польща, їх частки в імпорті в 2010 році приблизно складуть 59,3% і 30,7% відповідно, а сукупна частка в натуральнім вираженні в 2010 році складе 118,9 млн. шт.
Крім того, в 2010 році кришки easy open для консервних банок у Російську Федерацію поставляли Корея, Коста-Рика й Тайвань. Їхня частка в 2010 році приблизно складе від 3% до 3,9%.
Протягом усього розглянутого періоду частки китайських кришок постійно збільшувалася, так якщо в 2007 році вона становила тільки 5,7% у загальному обсязі імпорту, то в 2010 році приблизно складе 59,3%.
Рейтинг країн імпортерів кришок easy open в 2010 році (прогноз)
Джерело: Abercade
Прогноз ринку кришок easy open для консервів
У цей час ринок кришок easy open для напоїв перебуває в занепаді. Якщо до 2007 року ріст обсягів ринку збільшувався на 17% - 21%, то в 2008 – 2010 роках відзначається скорочення ринку, причому темпи рік у рік тільки наростають (в 2008 р. скорочення 5,5%, в 2009 році – 10,8%, в 2010 році, приблизно – 13,6%). Такий стан справ пов'язане з тим, що галузі зіштовхнулася зі значним скороченням замовлень. Це привело до того, що компанія Rexam була змушено закрити завод з виробництва алюмінієвої тари в Дмитрове. Крім того, важливим фактором, що виявили вплив на ринок, став той факт, що Rexam, купивши свого єдиного в Росії конкурента – компанія Ростар: фактично монополізувала своє положення на російському ринку й стала диктувати умови виробникам алюмінієвої тари для напоїв
В 2009 році до перерахованих факторів, додалася ще й економічна криза, яка сильно вдарила по галузі пивоварства – основному споживачеві алюмінієвої тари. Не останню роль зіграв і ріст акцизів на пиво. Виробництво пива в 2009 році скоротилося на 5,2%, а в 2010 році, за прогнозами Союзу російських броварників, падіння виробництва складе 10 – 15%. Однак, російські броварники вважають, що в 2011 році падіння ринку пива повинне сповільнитися
Ураховую всі перераховані фактори, можна спрогнозувати, що ринок кришок easy open для напоїв в 2011 році сповільнить падіння до 2% – 5%.
"Огляд російського ринку кришок easy open для консервів" був опублікований в 10-м друкованому Спеціальному випуску Unipack.Ru, який був підготовлений до виставок "Упакування/Упакиталия 2011" і "Интерпластика 2011".
Автор: Володимир Мануленко, аналітик дослідницької компанії Abercade
Протягом 2007-2010 років відбувалося зростання внутрішнього виробництва кришок easy open у грошовім вираженні. Цей ріст був обумовлений не тільки різким збільшенням обсягів внутрішнього виробництва кришок у натуральнім вираженні, але й ростом цін на кришки. В 2008 році зростання виробництва кришок easy open у грошовім вираженні склав 83,7%, в 2009 році – 98%, а в 2010 році приблизно складе 59,1%.
У Росії алюмінієві кришки easy open робить компанія ТОВ «Сант», яке початок виробництво в 2005 році. Устаткування компанії, придбане в компанії ДОЗАКЛ, дозволяє випускати до 290 млн. шт. алюмінієвих комплектів (банку + кришка easy open) вгод.
В 2007 – 2008 роках почали виробництво кришок easy open з жерсті компанії ЗАТ «Метарус», ТОВ «Метупак» і ТОВ «Сибметапак».
Компанія «Сант» є виробником алюмінієвої легковскрываемой кришки із ключем (easy-open). У даний момент компанією випускається кришка easy-open діаметром 99 мм; 72,8 мм; 83,4 мм, а також фігурні №19 і №56 (dingly).
ЗАТ «Метарус» випускає легковскрываемые кришки діаметром 73 мм, 83 мм і 99 мм. ТОВ «Метупак» робить кришки діаметром 73 мм, 83 мм і 99 мм. ТОВ «Сибметапак» робить кришки 72,8 мм.
У цілому структура випуску кришок easy open у Росії виглядає в такий спосіб:
Джерело: Abercade
Самими популярними є кришки діаметром 73 мм, на їхню частку доводиться більш половини зроблених кришок. Близько 40% зроблених у Росії кришок easy open мають діаметр 83,4 мм. Приблизно 6% кришок проводяться з диметром 99 мм.
Імпорт
До 2008 року обсяг імпорту кришок easy open збільшувався, але в 2009 році скоротився на 29,6%. За прогнозами, в 2010 році імпорт поменшається в порівнянні з попереднім роком ще приблизно на 26,6%. Можна зробити висновок, що в 2009 році значний вплив на імпорт кришок easy open виявила економічна криза. Крім того, важливим фактором, що впливають на імпорт кришок є те, що ринок став насичуватися кришками російського виробництва
Падіння імпорту можна зв'язати з відкриттям нових виробництв кришок easy open на території Росії в 2008-2009 роках, а так само із твердими протекціоністськими заходами, прийнятими урядом Російської Федерації
Основними країнами, що імпортують кришки easy open у Російську Федерацію, є Китай і Польща, їх частки в імпорті в 2010 році приблизно складуть 59,3% і 30,7% відповідно, а сукупна частка в натуральнім вираженні в 2010 році складе 118,9 млн. шт.
Крім того, в 2010 році кришки easy open для консервних банок у Російську Федерацію поставляли Корея, Коста-Рика й Тайвань. Їхня частка в 2010 році приблизно складе від 3% до 3,9%.
Протягом усього розглянутого періоду частки китайських кришок постійно збільшувалася, так якщо в 2007 році вона становила тільки 5,7% у загальному обсязі імпорту, то в 2010 році приблизно складе 59,3%.
Рейтинг країн імпортерів кришок easy open в 2010 році (прогноз)
Джерело: Abercade
Прогноз ринку кришок easy open для консервів
У цей час ринок кришок easy open для напоїв перебуває в занепаді. Якщо до 2007 року ріст обсягів ринку збільшувався на 17% - 21%, то в 2008 – 2010 роках відзначається скорочення ринку, причому темпи рік у рік тільки наростають (в 2008 р. скорочення 5,5%, в 2009 році – 10,8%, в 2010 році, приблизно – 13,6%). Такий стан справ пов'язане з тим, що галузі зіштовхнулася зі значним скороченням замовлень. Це привело до того, що компанія Rexam була змушено закрити завод з виробництва алюмінієвої тари в Дмитрове. Крім того, важливим фактором, що виявили вплив на ринок, став той факт, що Rexam, купивши свого єдиного в Росії конкурента – компанія Ростар: фактично монополізувала своє положення на російському ринку й стала диктувати умови виробникам алюмінієвої тари для напоїв
В 2009 році до перерахованих факторів, додалася ще й економічна криза, яка сильно вдарила по галузі пивоварства – основному споживачеві алюмінієвої тари. Не останню роль зіграв і ріст акцизів на пиво. Виробництво пива в 2009 році скоротилося на 5,2%, а в 2010 році, за прогнозами Союзу російських броварників, падіння виробництва складе 10 – 15%. Однак, російські броварники вважають, що в 2011 році падіння ринку пива повинне сповільнитися
Ураховую всі перераховані фактори, можна спрогнозувати, що ринок кришок easy open для напоїв в 2011 році сповільнить падіння до 2% – 5%.
"Огляд російського ринку кришок easy open для консервів" був опублікований в 10-м друкованому Спеціальному випуску Unipack.Ru, який був підготовлений до виставок "Упакування/Упакиталия 2011" і "Интерпластика 2011".
Автор: Володимир Мануленко, аналітик дослідницької компанії Abercade
0 комент.:
Дописати коментар