uPACKovka

Ідеальний подарунковий пакет

Подарунковий пакет - це вже давно щось більше, ніж просте доповнення до подарунка. Він - «візитна картка» самого презенту. Що адже обдаровує в першу чергу бачить упакування, а вже потім її вміст…

"Крапки складання" подарункових пакетів

Три цілком очевидні правила, яких варто дотримуватися, якщо ви прагнете одержати на фіналі саме той пакет, який можна назвати подарунковим.

1. Відповідність форми й змісту Наприклад, дорогий подарунок повинен мати дороге впакування, або, принаймні, що виглядає такий. Для цих цілей можете замовити пакет з дизайнерського картону з тисненнями або шелкографией. Косметику або парфумерію, призначену для жінок, доречно впакувати в гламурний «мішечок», або пакет з «віконцем». А якщо мова йде про корпоративний подарунок, та тут просто необхідна підтримка фірмового стилів (використання корпоративних квітів, емблем і т.п.), у тому числі було б непогано пофантазувати й на теми форми пакета: яка з існуючих форм щонайкраще передає геометричні закономірності вашого логотипа або форми продукту, продаваного під вашим брендом.

2. Функціональність і легкість використання Призначення пакета – захистити вміст від можливих зовнішніх впливів (дощу, снігу, пили) і створити умови для його зручного транспортування. По суті, це функція тари. Пакувальна функція пакета в тому, що він може зробити подарунок доступним тільки для того, кому він призначений. Це дуже важливо, і для досягнень цієї мети вирішальне значення в міцності використовуваного матеріалу, конструкції, розташуванні ручок і самої форми пакета.

3. Оригінальність Дизайнери тільки й чекають, коли ви до них звернетеся, оскільки ця робота - по їхній частини. Головне, довіряючи творчим людям, не забувати про дизайнерські обмеження, обумовлені різними технологіями виробництв пакетів і нанесення на них печатки. Також, у погоні за оригінальністю, не варто забувати пункт 1 цих правил.

Усе те, що ми коротко сформулювали в трьох правилах, розберемо тепер більш докладно.

Матеріали для виготовлення подарункових пакетів. Папір і картон

Мабуть, це самі популярні матеріали для подарункового пакета (але аж ніяк не завжди найдешевші). Асортименти паперу й картону досить великий. Основними показниками, що визначають якість паперу й картону, а також їх придатність до виробництв упакувань, є щільність (маса 1 квадратного метра), колір, товщина, гладкість, а також стійкість до різного виду механічним впливам – розриву, зламу, скручуванню.

Пайк – це крейдований папір, схожа по властивостях на пластик. Особливий склад її покриття підвищує зносостійкість і довговічність. Іншим найпоширенішим матеріалом є эфалин і його аналоги – эвелин, имитилин, нордекс. Эфалин проводиться з довгих волокон целюлози зі зносостійким просоченням. Ці волокна характеризуються високою міцністю на розрив і вологостійкістю.

Крафт-папір проводиться шляхом переробки вторинної сировини, має білий або коричневий колір, у виготовленні подарункового впакувань може застосовуватися самостійно й у комбінації з іншими матеріалами, наприклад при кашировке (див. нижче).

Дизайнерський картон використовується при виготовленні дорогою Vip-Упакування, також може використовуватися в кашировке як верхній (зовнішній) шар. Звичайно він пофарбований у чисті яскраві кольори й має виражену фактуру («льон», «вельвет», «шкіра» і т.п.).

Матеріали для виготовлення подарункових пакетів. Полиэтилен


Одним з найпоширеніших матеріалів, використовуваних при виробництві пакетів, завдяки своїй легкості, міцності й дешевині, продовжує залишатися полиэтилен. Будучи не зовсім уже подарунковим упакуванням, поліетиленовий пакет проте широко використовується при проведенні рекламних і промо-акцій.

Полиэтилены по своєму походженню діляться на полиэтилен низького (ПНД) і високого (ПВД) тиски, а також середнього тиски (ПСД), одержуваний із суміші цих двох полиэтиленов.

Полиэтилен низького тиску більш пластичний, поверхня його злегка матова, воскообразная на дотик. Із цього виду полиэтилена виготовляють тонкі «шарудливі» пакети типу «майки».

Даний вид пакетів був отриманий на підставі наступного принципу: чим вище щільність пакета звичайного низького тиску, тем менше він шарудить і більш солідний і представницький вид має.

Полиэтилен високого тиску є більш твердим матеріалом, міцність його вище, а поверхня гладка й блискуча. Серед пакетів з полиэтилена, ПВД виділяються найбільш привабливим зовнішнім виглядом і зносостійкістю. Виготовлені із щільного міцного й гладкого полиэтилена, вони мало мнуться, підвищена товщина пакета запобігає деформації. ПВД трохи більш розтяжний, однак це не сильно позначається на нього споживчих якостях.

Полиэтилен середнього тиску може поєднувати якості обох полиэтиленов.

На сьогоднішній день полімерні матеріали нерідко комбінують. Наприклад, у якості міцної основи для сумочки або пакета використовується ПВД, ламинированный іншими матеріалами.

Компанія " Альт-Пак" робить пакети з багатошарової поліетиленової плівки, що володіє підвищеними прочностными характеристиками. Це плівка одержала назву КОЭКС (COEX – від англійського co-extruzion – спільна экструзия). Такі пакети можуть бути виготовлені в різних варіантах: як з петлевой, так і із прорубной ручкою. На них може бути нанесений малюнок будь-якої складності, у тому числі й фотодрук.

Зовнішній вигляд поліетиленового пакета багато в чому залежить від способу і якості нанесення малюнка. Малюнки підрозділяються по способу формування зображення на растрові і плашечные, по кількості квітів на одноколірні, багатобарвні й повнобарвні.

Плашечный малюнок – це малюнок, що полягає з елементів, монолітно пофарбованих в один або кілька квітів. Кожний елемент малюнка має досить великі розміри.

Растровий малюнок – це малюнок, зображення на якім формується з масивів крапок, які, зливаючись, формують зображення. Кількість елементів на одиницю площі визначається линиатурой растра. При повнобарвній печатці линиатура або дозвіл печатки є важливим критерієм, чим вище дозвіл, тем вище якість, тем менше очей зауважує крапки, з яких полягає картинка. Повнобарвна печатка проводиться в чотири фарби ( Cmyk-Система).

Елементи форми пакетів

Зручність пакета й надійність у використанні у великому ступені залежить від його форми й конструкції ручки. Особливо це важливо при впакуванні негабаритних подарунків. Ручки пакетів можуть бути двох модифікацій: прорубные і петлевые.

Прорубные ручки бувають укріпленими (зварена й клейова) і неукріпленими. Укріплені ручки підвищують зручність і вантажопідйомність пакета.

Петлевые ручки діляться на приварну (soft loop) і ручку із кліпсою (clip loop). Паперові й картонні пакети найчастіше мають ручку-мотузочку або ручку у вигляді пластикової трубочки з люверсами – металевими колечками для посилення пакета.

Паперовий подарунковий пакет, як правило, має донні й бічні складки, які, до того ж дозволяють збільшити обсяг пакета. Дно й місце прикріплення ручок пакета можуть бути посилені клейовими картонними вкладками.

Деякі пакети бувають постачені застібкою-замком типу «zip-lock» для можливості багаторазового герметичного відкривання й закривання пакетів, або клапанами.

У якості нестандартних розв'язків і форм для подарункового пакета можна запропонувати вже згаданий пакет-«мішечок» з м'якого пластику, що коли затягують горловину пакета мотузочки перетворюються вручки.

Іншою новинкою, що тільки з'явився на російському ринку, є пакети з «віконцем» - прозорою вставкою, через яку можна побачити вміст пакета, а можна підкласти до «віконця» вітальну листівку.

Згідно з оцінками продавців даного виду продукції, на сьогоднішній день споживач здобуває як подарункове впакування паперове пакети високої якості, досить дорогі за ціною. Тенденції переваги яскравим розцвіченням з голографічними зображеннями й квітковим малюнкам пішли в минуле. Зараз покупець прагне бачити пакети з «дорогою» фактурою, однотонні з тисненням або офсетною печаткою.

Пакети, призначені для промо-продукції, представляють повний простір для фантазії відносно форми матеріалів і оформлення. Можна виготовляти пакети будь-яких форм і розмірів, у тому числі й фігурні. Будучи одночасно й упакуванням, і сувенірною продукцією, промо-пакети – це ще й досить доступний і вигідний вид реклами. Типовими прийманнями, використовуваними при виробництві рекламного пакета є хедер (євро-підвіска або євро-слот). Це конструктивна деталь пакета, за допомогою якого він може бути красиво закріплений на стенді або вітрині.

Враховуючи, що фірмовий стиль є одним з головних маркетингових інструментів і розв'язків, фірма "Принтфолио" розробила й запатентувала цікавий розв'язок для промо-пакета – пакет Mediasac. Це поліетиленовий пакет, що містить спеціальне відділення для вкладень (пробників, проспектів, сувенірів і т.п.)

У Росії подібні медиапакеты поширюються через мережі кіосків із продажу друкованої продукції – кожному покупцеві покупка видається в медиапакете. Замовник вибирає тематику видання, з яким буде пропонуватися медиапакет і вибирає географічний регіон. Цими двома критеріями замовник задає цільову аудиторію (підлога, вік, місце проживання). До того ж рекламодавець може внести в умови видачі мінімальну суму покупки, і його медиапакет одержать тільки покупці, що зробили покупку на задану суму й більш.

Печатка на пакетах з паперу, картону й полиэтилена

Найбільш удалим оформленням паперового подарункового пакета є тиснення або шелкография, як правило, в один колір.

Тиснення - це нанесення зображення тиском за допомогою кліше. Холодне тиснення буває конгревным (деформируемый матеріал піднімається над загальним рівнем) і блинтовым (деформируемый матеріал вдавлюється в місці зображення).

Тиснення з нанесенням зображення фольгою роблять за допомогою нагрівання кліше й тиску ( так зване "гаряче тиснення"). У момент зіткнення фольги, кліше матеріалу, що й запечатується, нижній шар фольги розплавляється й приклеюється до матеріалу, що запечатується. Іноді сполучають конгрев з гарячим тисненням фольгою. Виробники фольги пропонують величезну гаму квітів, голографічні й пігментні види фольги.

Шелкотрафаретная печатка (шелкография) - це спосіб печатки, при якім фарба на пакети наноситься за допомогою ракеля через шаблонову сіточку. Місця під нанесення реклами в сіточці залишаються відкритими (пропускають фарбу), у той час як місця, вільні від реклами, залишаються закритими (не пропускають фарбу). Цей метод одержав свою назву за те, що раніше ця сіточка була виготовлена із шовкової тканини. Для того, щоб фарби добре лягли на пакети й трималися, вони повинні пройти обробку коронним розрядом, який дає пакету так звану активацію.

Компанія "Самплюс" є одним з найбільших постачальників активованих пакетів, завжди маючи в наявності активовані пакети різних квітів і толщин.

Для шелкографии характерно одержувати найбільш яскраві малюнки й висока якість печатки, але при цьому варто бути готовим до високої витрати дорогої фарби. Але оскільки в елітнім святковім упакуванні яскравість фарб - це те, чому не варто жертвувати ні за яких умов, метод шелкографии залишається популярним при виготовленні подарункових пакетів малими тиражами – на замовлення. Дуже виграшно даний спосіб оформлення виглядає в комбінаціях із блискучими елементами - глиттерами.

У методі кашировки аркуш картону може наклеюватися на будь-яку поверхню. При реалізації цього методу у виготовленні подарункового пакета можливе наклеювання аркуша картону з малюнком або без нього на інший аркуш картону ( так звана слим-кашировка). Це приймання дозволяє збільшити міцність виробу, а якщо внутрішній шар відрізняється по кольору, фактурі або малюнку, те це буде нехитрим дизайнерським прийманням.

Офсетна печатка – це способи друкування, при якім фарба із друкованої форми передається під тиском на проміжну еластичну поверхню гумового полотна, а з неї на папір або інший друкований матеріал. Офсетна печатка дуже вимоглива до якості матеріалу, що запечатується, і на гарному матеріалі дозволяє добитися яскравих повнобарвних картинок. Для захисту зображення й посилення яскравості фарб поверх малюнка офсетом наноситься лак. Існують Уф-Лаки з додаванням блискіток (глиттера) різного кольору й діаметра, застосовувані для вибіркового лакування окремих елементів. Перламутрові Вд-Лаки виготовляють шляхом додавання в базу срібного або золотого пігменту, що дозволяє додати лакованої поверхні перламутровий блиск.

Флексографическая печатка здійснюється з використанням гнучких фотополімерних друкованих форм. Для цього виду печатки характерний дуже тонкий шар фарби на готовому виробі й висока швидкість печатки. Цей метод дозволяє робити повнобарвну печатку на полімерних плівках і товстому картоні. Природно, що тонкий шар фарби характеризується набагато меншою стійкістю до стирання, яскравістю малюнка, а висока швидкість печатки характерна для більших тиражів.

Незалежно, яку технологію ви використовуєте для запечатування пакета, ви завжди можете збільшити коефіцієнт його привабливості й міцності шляхом ламінування. Ламінування – це процес припрессовки глянсової або матової плівки щільністю 25-32 мкм на паперовий аркуш для поліпшення зовнішнього вигляду виробу й додання йому більшої міцності. Ламинация, яка може бути як матової, так і глянсової, надає пакету презентабельність. Матова ламинация надає пакету більш дорогий зовнішній вигляд. Завдяки сучасним технологіям ламинировать можна папір будь-якої щільності, а також фотоматеріали і їх копії.

Вартість подарункових пакетів

Оскільки подарункове впакування у формі пакета може бути як серійного виробництва, так і на замовлення, то ціна її виробництва досить неоднозначна. Подарункові пакети серійного виробництва з найкращим співвідношенням «ціна/якість» роблять не в Росії. Давніми й традиційними постачальниками цього товару на наш ринок є Китай, Корея й Польща. Виробником дорогою елітного впакування, яке становить зовсім невеликий сегмент ринку, є Італія.

Серед російських же виробників, що мають вагу в даній галузі, можна виділити Санкт-Петербурзьку фірму «Радиуспак», «Московський комбінат паперових пакетів», фірму «Мэджик Пак», а також виробників полімерної продукції – фірму « Тико-Пластик» (г. Нижній Новгород).

Що ж стосується пакетів, вироблених на замовлення, те ціна формується залежно від декількох факторів. По-перше, від тиражу. Чим менше тираж, тим більше вартість. До того ж, як уже говорилося, деякі види печатки (офсетна печатка, флексография) взагалі не застосовні на малих обсягах замовлень. По-друге, від строків поставки. Тут також усі зрозуміло: чим менше строк, тем вище ціна. По-третє, що вирішує роль у кінцевій ціні відіграє матеріал, з якого роблять вам пакети. Так, якщо розподілити матеріал, використовуваний для виробництва пакетів по ступеням зростання ціни, то на першім місцях буде полиэтилен, на другому – папір, а на третьому – пластик. При цьому слід сказати, що вартість різних видів паперової сировини для виготовлення пакетів варіюється. По-четверте, від конструкції – природно, чому складніше форма пакета, тем він дорожче. І, нарешті, від способу печатки. Як уже говорилося, зі способів нанесення малюнка, придатних для малих тиражів, шелкография є самим дорогим.

Автор: Тетяна Клюєва