uPACKovka

Самі незвичайні пивні бренди. Частина 2

Улітку ми вже розповідали вам про самі дивні, веселих, оригінальних і просто незвичайних назвах пивних брендів, що присутствующих на світовому ринку цього пінного напою. Але в ході наших пошуків виявилося, що «у десятку» тут укластися вкрай складно: броварні немов бажають перехизуватися один одного в ексцентричності! Отже, ми представляємо вам другу частину нашого веселого дослідження.

Рождественський портер «Зад Санты» (Santa's Butt)

Цей зігрівальний святковий напій з настільки провокаційною назвою – плід праць і фантазії відомої англійської броварні Ridgeway. На етикетці, стилізованої під традиційні різдвяні картини, зображений Санта Клаус, що попиває пиво, що й демонструє ту частину тіла, яка й увійшла в назву бренда. Довершує картину слоган бренда: «Кожний прагне шматочок заду Санты» (Everyone wants a piece of Santa's Butt).

Споживачі й критики були шоковані: на броварників обрушилися обвинувачення в завданні морального збитків споживачам, блюзнірстві й навіть у натяках на гомосексуальность улюбленого дитячого персонажа!

Самі броварники, втім, пояснюють, що ця уява в споживачів стало надто перекрученим, а butt в англійській традиції – зовсім навіть не зазначена п'ята крапка, а величезна, в 108 галонів, бочка, що споконвіків використовувався для пивоварства. «У старожитні часи в ній (не в заднице ж!) зберігали пиво про запас, - урезонюють розгнівану громадськість представники Ridgeway Brewery, - А якщо ви й далі продовжите хихикати, Санта цього року зовсім забуде про ваш будинок!»

Найшлося розумне виправдання й ілюстрації: массачусетский художник Гэри Липпинкотт, що створив її, надихнувся рядком з відомого збірника різдвяних історій, який так люблять діти. Рядок говорить: «И Санта сидів на своїй величезній бочці (знов-таки - butt), попиваючи добре пиво». Веселуни-Броварники з Rigeway, до речі, призвали купувати не тільки своє пиво, але й роботи молодого ілюстратора. « Заради всього святого, сходите на його сайт і купите там що-небудь: з нами нещасному довелося працювати за пиво, і йому немає на що відзначити Різдво», - сказане в них офіційній заяві.

Лагер «Білль про марихуану» (Shafterbury 420)

Пиво з настільки «не пивним» назвою, насправді, не плід спільної фантазії аматорів пива й прихильників легалізації легких наркотиків, а самий звичайний лагер, зроблений у невеликім містечку Shafterbury в Канаді. Цифри в імені бренда походять від чотирьох інгредієнтів, з яких роблять це пиво, і двадцяти днів – саме такий строк потрібний для його варіння. Але так зложилося, що 4:20 – це ще й сленговое назва марихуани на канадському Західнім узбережжі… У результаті питання до броварників, звичайно, були, але пиво одержало популярність по всьому миру.

Світлий ель «Лікоть скрипаля» (Fiddler's Elbow)

Цим сортом пива (і черговим дивним іменем бренда) вирізнилася англійська броварня Wychwood (інші продукти якої, втім, теж не можна назвати середньостатистичними). По їхньому поясненню, ель, подібно музиці Скрипаля, створює оригінальну мелодію незабутнього цитрусового й квіткового смаку, що плавно переходить у ніжне фруктове послевкусие. Є й ще одна версія – назва пиву дало невелике сільце в Уельсі.

Але найбільш оригінальної, на наш погляд, виглядає третя версія, дана броварниками неофіційно. На їхню думку, лікті людини, що заробляє на життя грою на скрипці, випробовують постійну напругу, затікають і болять. Цей біль можна зняти компресами, відпочинком або освіжаючою пов'язкою – а можна просто як слід випити пива й забути про болі й негоди! Ель «Лікоть скрипаля», очевидно, підходить для цього виду «лікування» краще всього.

Міцне пиво «Дійсне дуже злісний ельф» (Seriously bad elf)

Це дивне пиво – ще один шедевр від уже згадуваної англійської броварні Ridgeway. Досить розважившись із Санта Клаусом, броварники-вигадники з Оксфордшира добралися до нього підручних. Новий сорт пива, по-англійському суворий і міцн, що відрізняється глибиною смаку й, за словами броварників, непереборною тягою влипнути в історію після його вживання, став справжньою сенсацією на пивному ринку.

Але одного сорту, очевидно, виявилося мало, тому «эльфийских» брендів в Ridgeway цілих чотири: «Злісний ельф», «Дуже злісний ельф», "Дійсно дуже злісний ельф" і «Ельф, злісний аж до порушення кримінального кодексу». Головний герой бренда – ельф з дурним характером – на етикетках те намагається збити з рогатки запряжку Санты, те загрожує покупцям недоброю усмішкою й гострими предметами, то виявляється, нарешті, за ґратами. Пояснення такій поведінці звичайно доброго казкового персонажа простої: на думку броварників з Ridgeway, їхнє пиво ельфам категорично протипоказане, тому що вкрай негативно позначається на їхніх щиросердечних якостях. Звідси й ім'я бренда – видиме, у повчання ельфам-алкоголікам.

Своєрідний англійський гумор оцінили не все: так, в американському штаті Коннектикут це пиво було визнано забороненим. Відповідна реакція Ridgeway Brewery не змусила себе чекати. «Жителі Коннектикуту повинні дякувати Богові за свій парламент, який не щадить себе й переробляє, аби тільки захистити своїх співгромадян від нашого дійсно моторошного пива!», - прокоментували ситуацію представники броварні.

***

Залишається додати, що таких назв і їх історій – дивних, смішних і просто непояснених – у світі пива ще дуже, дуже багато. Через два тижні ми продовжимо свою розповідь про них, а поки будемо ради, якщо ви поділитеся з нами історіями про свої улюблені забавні пивні бренди в коментарях.

Автор: Катерина Атрошкина